Αγοράστε τώρα

Μια απλή άσκηση για την σπονδυλική σας στήλη

Αυτή η άσκηση είναι ευρέως διαδεδομένη. Ειδικοί τη χρησιμοποιούν όχι μόνο σε αθλητές, αλλά και σε φυσικοθεραπείες. Όταν εκτελείται σωστά, βοηθάει στους πόνους της πλάτης και στη δυσφορία στη σπονδυλική στήλη, βελτιώνοντας τη στάση του σώματος.

Όσοι κάνουν καθιστική ζωή, πιθανώς και λόγω δουλειάς, θα βρουν αυτήν την άσκηση πολύ χρήσιμη.

body

 

 

Αρχική στάση

Ξαπλώστε κάτω, μπρούμυτα, πάνω σε ένα στρώμα για yoga. Τοποθετήστε τα χέρια σας παράλληλα με το σώμα σας και πιέστε τις παλάμες τους μηρούς σας. Ισιώστε τους αγκώνες. Ενώστε τα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών θα πρέπει να είναι ελαφρώς τεντωμένα.

Εκπνεύστε. Σηκώστε το κεφάλι, το στήθος και το πάνω κομμάτι του στομαχιού σας, κρατώντας τα χέρια και τα πόδια σταθερά. Εισπνεύστε. Γυρίστε αργά στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 10 φορές.

Κάντε αυτήν την άσκηση 3 φορές τη βδομάδα και θα δείτε τεράστια βελτίωση στους γλουτούς, τη πλάτη και τους κοιλιακούς σας. Θα δείτε επίσης μεγάλη βελτίωση στα εσωτερικά όργανα και θα νιώθετε γενικότερα καλύτερα.

 

Πηγή

 


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι συμπληρωματικές θεραπείες ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ την ιατρική και ΔΕΝ την ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ. Κάποιες εναλλακτικές τεχνικές μπορούν να γίνουν παράλληλα με την αγωγή του γιατρού που ακολουθείτε ενώ κάποιες άλλες εναλλακτικές τεχνικές καλό θα ήταν να γίνονται μετά την ολοκλήρωση της θεραπευτικής αγωγής του γιατρού σας έτσι ώστε η εικόνα της θεραπείας να είναι ολοκληρωμένη.

Σας άρεσε αυτό το άρθρο; Κοινοποιήστε το!

FacebookTwitterGoogle+LinkedInSend Email

Σχόλια για το άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο | Επόμενο