Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί Cookies. Παρακαλώ αποδεχθείτε τη χρήση τους!
google maps pin

Κλείσε ραντεβού

Οι 3 καλύτερες ασκήσεις τεντώματος για εργασίες γραφείου

Η σύγχρονη εργάσιμη ημέρα είναι κατά μέσο όρο εννέα ώρες την ημέρα, και ένα μεγάλο μέρος της απαιτούμενης εργασίας εξακολουθεί να γίνεται κυρίως καθήμενη σε ένα γραφείο.

Η κλινική Mayo επισημαίνει τις αναφορές μελετών ότι οι κίνδυνοι που σχετίζονται με το κάθισμα περιλαμβάνουν αυξημένη αρτηριακή πίεση, υψηλό σάκχαρο στο αίμα, υπερβολικό σωματικό λίπος γύρω από τη μέση και ανώμαλα επίπεδα χοληστερόλης. Δεν χρειάζεται χειρουργός εγκεφάλου για να συνειδητοποιήσει ότι αυτά τα προβλήματα θα μπορούσαν σίγουρα να επηρεάσουν την καθημερινή παραγωγικότητα, αλλά σίγουρα θα επηρεάσουν τη μακροπρόθεσμη υγεία, πράγμα που σημαίνει ότι θα περάσουν περισσότερες μέρες από το γραφείο λόγω ασθένειας και ιατρικών προβλημάτων.

Τεντώστε στο γραφείο σας

Οι συνάδελφοί σας δεν θα ενοχληθούν ν τεντωθείτε ωαρκεί να είστε ήσυχοι και να σέβεστε τον προσωπικό τους χώρο. Μην αισθάνεστε αυτοσυνείδητοι, αλλά αντί αυτού να προσκαλέσετε τους συναδέλφους σας να συμμετάσχουν. Ακόμα κι αν αρχικά δίσταζαν, πιθανότατα περίμεναν την πρόσκληση.

Βελτιώστε την ευελιξία του βραχίονα

Εάν ξοδεύετε μεγάλο μέρος της εργάσιμης ημέρας σας πληκτρολογώντας, είναι σημαντικό να κινήσετε ολόκληρο το χέρι σας κάθε τόσο για να διατηρήσετε την ευελιξία και να κάνετε στα χέρια σας ένα διάλειμμα. Αυτά τα τεντώματα μπορούν να γίνουν ενώ κάθεστε, αλλά θα είναι ακόμα καλύτερα αν μπορείτε να σταθείτε όρθιοι και να τα κάνετε.

Φροντίστε τα πόδια σας

Ακόμα κι αν δεν έχετε χρόνο ή χώρο για να μετακινήσετε τα πόδια σας πολύ συχνά, μπορείτε σίγουρα να τα τεντώσετε, ακόμα και όταν βρίσκεστε στο γραφείο σας.

Απλώς επεκτείνετε τα πόδια σας κάθε τόσο, ενώ κάθεστε για να τεντώσετε τα μπλουζάκια σας και να αποφύγετε να καθίσετε σταυροπόδι όλη την ημέρα (που στρέφει την πλάτη σας, ασκεί πίεση στη λεκάνη σας και δεν είναι πολύ μεγάλη για το γόνατό σας). Επίσης, το να ανεβάζετε ένα γόνατο κάθε φορά στο στήθος σας για ένα πόδι και το τέντωμα της λεκάνης είναι πάντα καλό.

Mukandoli, K. (2004). Predisposing factors of chronic low back pain (CLBP) among sedentary     office workers (SOW) in Nairobi, Kenya (Doctoral dissertation, University of the Western Cape).

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι συμπληρωματικές θεραπείες ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ την ιατρική και ΔΕΝ την ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ. Κάποιες εναλλακτικές τεχνικές μπορούν να γίνουν παράλληλα με την αγωγή του γιατρού που ακολουθείτε ενώ κάποιες άλλες εναλλακτικές τεχνικές καλό θα ήταν να γίνονται μετά την ολοκλήρωση της θεραπευτικής αγωγής του γιατρού σας έτσι ώστε η εικόνα της θεραπείας να είναι ολοκληρωμένη.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:previous Προηγούμενο | Επόμενο next